Riskutbildning & Jobb.

Tjofräääs! =)

Idag fick jag en sköön sovmorgon till halv elva. Sedan var det bara upp å skynda sig som vanligt för min del. Sedan sprang jag till bussen, ringde fröken ur och insåg att jag inte alls behövde springa för jag var där 15 minuter för tidigt. Haha, det har fan aldrig hänt! Hursomhelst, där stod jag och nästan frös... Vart skulle jag då? Jo, jag skulle först förbi täby c för att lämna in min telefon och det gick som på räls. Sedan tog jag mig en stund å bara tittade runt på allt nytt och somrigt som kommit in. Jag hittade en jättesöt klänning och tänke "om jag hade haft pengar nog...." Sedan gick jag vidare till tåget som skulle ta mig till roslagsnäsby station där jag skulle till tibbletrafikskola och ha kurs. Eller jag skulle rättare sagt gå på kurs. Det var dags för riskettan, en utbildning om alkohol och drogpåverkan i trafiken. Och ja, riskmedvetenhet i allmänhet. Det var väl en bra kurs. =) Sedan var det bara att slänga sig till bilen till nästa grej.




Jobbet kallade... Jag skulle börja 17 och kursen slutade 16.50, så det blev gasen i botten men jag kom självklart lite sent vilket var okej. Tack gode gud! =) Skulle sluta nio men sedan sköt vi upp det till halv 10 eftersom jag missade bussen ändå så skulle jag jobba en timma till.. Sedan insåg jag att sista bussen gått. Helvete också, då fick man ringa pappa som var sådär måttligt förtjust i att hämta mig. Snäll som han var gjorde han det. Tack för det papiii! <3


(gammal bild på mig å pappa.. haha)

Aja, nu ska jag kika runt lite om det finns något nytt som hänt. Sedan sooovdaaags <3
Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0