Tisdag eftermiddag

Hej och Hå!

Det fanns ju en tid efter skolan också, den tillbringades med Niclas. Halvt iallafall, ända tills han började må konstigt i magen och då gick han å la sig. Efter att jag varit där en stund så åkte jag till ishallen där det var dags för träning. Vi fick välja mellan att gymma och spela landhockey. Jag valde gym, konstigt va ? ;) Naej, inte så värst. Hahaha. Jag och Majsan var jätteduktiga för vi gjorde tå hävningar! ;) Woho! Så nu borde Charlotte bli glad på mig iaf. Hihi.

Väl hemma igen satt vi och fixade lite saker, duschade och så. =) När jag säger vi menar jag min familj och jag. Jaja, nog om idag. Ingen vidare speciell dag.

Pööööss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0