Torsdag - en bra dag helt enkelt

Ja, det var precis vad det var! En bra dag.

Det började med att jag vaknade upp, gjorde mig iordning för att sticka iväg till Kvarnbadet. Väl där möttes jag upp av Majsan. Vi skulle simma, (träna, inte bada!) det var typ skitjobbigt så sen köpte vi mat och låg och sola efter att vi simmat en km. Haha. Vid två stack vi hem till mig en sväng och sedan åkte vi iväg till Bebbes jobb, Kardemumma. Ett fik i täbykyrkby, tänkte säga centrum men det är det inte! Haha. När hon slutat tog vi bussen in till Waxholm och där blev vi kvar tills natten började komma. Då tog jag och bebbe vårt pick och pack och drog oss hemåt. :) Det var en ganska intressant bussresa men jag orkar verkligen inte berätta om den också.


juste, vi åt glass nere vid kajen också. det är alltid mys! =D



Borde sova nu, men är snart imål. =) Det vore skönt att få klart alla dagar så jag slipper ha det liggandes så nu ska jag fixa det! :D

Kommentarer
Postat av: Sivan

Kollar man snabbt på bilden ser det ute som en människa med maskar omkring sig.. haha uscha buscha :P

2009-07-01 @ 18:11:55
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0