Skolan!

Hej och Hallå.

Nu sitter jag här, trött men nöjd.
ÄNTLIGEN är allt jobbigt skolarbete som bara låg och väntade på att bli klart färdigt!! Woho! =) Hade redovisningen idag vilket var det sista från högen, det blir säkert mer till nästa vecka. Men då ska jag se till att göra det DIREKT så att det inte blir feta resterna. Men jag har klarat allt och är nöjd med mitt resultat. Nu är jag ledig imorgon för de första lektionerna behöver jag inte gå på eftersom jag är klar med Geografin. =) Sedan Ska jag på riskettan kurs. Inte så lockande, efter det är det direkt till jobbet. Tjoho! =D

Hursomhelst. Idag har jag varit i skolan. Började 8.20 med Naturkunskap. Jag minns inte ens vad vi gjorde .. Så intressant var det. Eller jo, juste! Vi höll på med karboxylsyror typ. hur man skulle skriva dem och så. Annars lämnade vi bara tillbaka böcker å fick nya.. Vad det nu ska vara bra för då det är slut på naturkunskapen för detta år. Haha. Trögovåfflan. Efter det var det plugga gärnet!! Hade ju redovisning, men det gick väl okej. Min lärare tyckte det gick bra men det tyckte inte jag.. =D Haha. Jaja, det är viktigast att han tycker det!



Nu måste jag sticka, niclas kommer snart och hämtar upp mig. Så tjingeling fisring <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis älskling!! Skönt med sommarlov snart. Kram mamma

2009-06-02 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0