A little bit of Shopping

Hej alla! =)

Idag sov jag lääänge, och det var skööönt! =D


Efter det fick jag skynda mig upp, ut med hunden, göra mig i ordning och äta lite. Sedan åkte jag till täbban. Mamma var där med hennes jobb idag igen, så jag passade på att titta runt lite samt se deras catwalk. =) En kille var jättesöt, han körde värsta movsen, haha! Efter det var det hem, käka sen träning. Har inte så mkt mer att säga om det faktiskt. Nu är jag äntligen hemma och har niclas brevid. :) Woho!

Detta köpte jag. Vad tycks ? :)

Sjalen köpte jag idag på Dea, under är det min nya skinjacka som jag köpte tidigare i veckan.


Två par örhängen
 
Indiska                             Ur och Penn

Kommentarer
Postat av: Porrbobban

som sagt, skinnjackan, skitsnygg!

snygg sjal.

2009-03-29 @ 11:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0