Äntligen färdig!!

Nu är jag äntligen klar med arbetet jag har hållt på med. Sitter i skolan, ska bara förbereda min muntliga presentation. känns sååå skönt! Helt crazy. Känns som det blev ett bra slut faktiskt. Så nu är hela storyn klar enda fram till då problemet är som värst, kanske i alla fall. Det är ingen som vet. ;) Det är en bok med öppet slut helt enkelt.

Kom knappt upp ur sängen imorse dels för att jag var så trött men den största orsaken är att jag har sån förbaskad träningsvärk. Så att så fort jag suttit still en liten stund så kommer jag typ ingen vart sedan. Skitjobbigt! Men ganska kul, jag ser ut som en bajsnödig tant när jag försöker gå. Haha.



Nejni, nu är det dags för att jobba med den muntliga presentationen litegranna! =)
Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad du har jobbat med det här skoljobbet. Jätteduktigt gjort. HOppas du fick bra betyg för den. Kram mamma

2009-03-20 @ 19:01:16
Postat av: Olivia

Men du är ju en bajsnödig tant så det är inte så konstigt om det ser ut som det:P;D

2009-03-21 @ 16:08:03
Postat av: Emelie

Hahaha, olivia! :D

2009-03-21 @ 18:09:30
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0