Daim

Igår var det träning på vallen efter skolan och a, det finns inte så mycket att säga om det. Det känns skönt att bara träna nu faktiskt! =) Även om det är tråkigt att det är över. Men nästa vecka börjar mitt i cup slutspelen, det kan bli intressant. =)

Det jag tänkt att nämna var att jag har världens bästa tränare, och snygg är han också. Se själv!

han gillar dock inte att vara med på bild, därför är han väääldigt suddig.


Sedan fick jag typ hur mycket daim som helst! =D Mummsiii. Han är gullig han, och hans syster som jobbar på marabou! =)





Nu sitter jag här, helt utslagen efter ännu en dag i skolan. Vi hade idrott idag, visst det var väl roligt. Men jobbigt!! Jag förstår inte att man ska bli så seg i kolan av det. Jag fick en boll rätt i ögat också, uscha. Nu är det bra men det var typ rött och tårarna bara rann. Haha. Sånt som händer. Några hjärnceller mer eller mindre bara. ;D
Just nu väntar jag på besked från niclas för att se hur vi ska göra. Jag vill att han ska hjälpa mig med lite plugg, men vi får se. Jag orkar typ ingenting just nu känns det som. Allt är bara blääää. Vill sova.
och ikväll är det träning också, hm. undra hur det kommer gå. plus spelarmöte typ. herrejösses, om jag håller mig vaken då ska jag ge mig själv en guldstjärna!!

Kommentarer
Postat av: sophie

daaaim :D haha mkt gott !



btw kan man inte förlora ngt man inte har :O =P



"lagledaren"

2009-03-04 @ 16:25:29
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Sivan

Hahaha snygg bild på björne! :)

Meeh ja vill osså ha DAAAIIME xD

2009-03-04 @ 19:22:00
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hahaha fan vilken skön bild på Björne!:P:D

2009-03-05 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0