Hallååå i stugan! =D

Hann inte skriva igår heller, herrejösses vilket hektiskt liv man lever. Kanske inte men ändå. Det enda jag gjorde var att vara i skolan en stund, sedan träffa niclas och sen träna. Som vanligt ungefär. =P Grejen är den att min gulliga lilla skitdator pajade igår så jag fick inte igång den. Nu har jag inte ens orkat försöka starta den igen så jag sitter vid pappsens. =)



Efter skolan gick jag och niclas hem, bra va ? Värsta miljösparandet för oss båda och pengasparandet för Niclas del! =) Sedan så slappade vi till oss litegranna och a, tittade på tv och bara mös. Det var skönt, jag var trött och frussen.
På kvällen var det dags för träning igen.. Vet inte om det gick bra eller dåligt, hyfsat kanske ?!  Det var iaf en hyfsat rolig träning. Vi får se hur det går ikväll helt enkelt då det är slutspels match med Juniorlaget. =) Vi möter hanviken i ekerös ishall. Fett långt att åka men det är bara att göra det. Haha. Vinner vi ikväll går vi till final och får lira på/i (?) hovet. Kan bli intressant, 3dje året irad. 2 silver. Nu jävlar, det borde få bli tredje gången gillt!!! =D

Nu måste jag läsa lite i min bok innan niclas kommer hit. =) Skriver om matchen ikväll eller imorgon! =D Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0