Happy face!

Igår var det måndag, lika jobbigt som alltid att komma upp. Eller kanske värre, det blev nog lite för mycket för mig på söndagen då jag åkte upp och kollade på pappas match på kvällen också! Så jag försov mig, oj oj oj då. Men sånt händer och det händer faktiskt inte mig så ofta, inte att jag kommer så sent. Söt som min pojkvän är så hämtade han mig så jag kom till skolan någolunda i tid, eller nej. Jag kom tidigare än vad jag skulle kunna komma med bussen dvs.



Vi har börjat ett nytt tema denna vecka som handlar om olika lokaliseringsteorier och psykisk ohälsa. Det gjorde mig faktiskt på hyfsat bra humör, för övrigt så har vi skolans bästa lärare, min mentor, i ett av ämnena. Och sedan har vi en annan bra lärare, en kunnig jävel, geografi-lärarn. Allt blir mycket roligare med bra lärare, sedan var uppdraget ett roligt sådant också! Psykologi är kul som fan, trist att geografi är tråkigare bara.. Vi får redogöra uppgiften hur vi vill, och jag har valt att skriva en blogg. Kan ju tipsa om den iaf! =) http://enannorlundaresa.blogg.se Där kan ni även läsa om hur vi ska gå tillväga och så, om ni är intresserade dvs.



Har faktiskt inte så mycket att berätta faktiskt, så det får bli stopp här. Måste fokusera på den andra bloggen ett tag. Ska få in typ 1 år på 3 dagar, haha. Lycka till! =D

Och juste, jag lägger ju alltid in en bild. denna gång får det bli en på mig. mohaha!



Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vårda språket, älskling! Kram mamma

2009-03-17 @ 18:24:22
Postat av: Porrbobban

haha gillar din seriösa blogg =) "kajsabajsa" fett bra att du lever dig in! Gör den roligare att läsa! :D

Rickard o Samuel, bästa lärarna! :)

2009-03-17 @ 19:00:13
Postat av: Porrbobban

Rättning:



Det gör den roligare att läsa*

2009-03-17 @ 19:02:14
Postat av: Niclas

Du glömde att jag faktiskt ringde och väckte dig också! ;) hahaha :D



Vad skulle du göra utan mig? Ska jag tugga maten åt dig? :P



<3

2009-03-17 @ 20:23:03
Postat av: Olivia

Du kanske ska skaffa dig en personlig assistent Emelie:P:D

2009-03-18 @ 15:05:39
Postat av: Emelie

Bra idé olle! =D Betalar du den då ?

2009-03-18 @ 18:16:56
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0