herregud..

Nu börjar besökar antalet sjunka, så fort man slutar blogga litegranna. Hm, ibland önskar man att man hade någon som bloggade åt en. Eller att tankarna gick in i bloggen direkt, fast det skulle ju bli lite konstigt också. Haha. Om man typ skulle tänka, eller a. Skit i det förresten, haha!

När bloggade jag sist ? Det var i onsdags va ? Då tar jag vad jag gjort ifrån torsdags.
I torsdags var jag ledig, hockeyledig alltså. Och hade faktiskt bara en lektion så det var en superduper skön dag! =) Först tog jag sovmorgon, vaknade. Fick brottom som vanligt, haha. Fröken tidsoptimist kan man också kallas.. Sedan så gick jag i skolan som sagt, efter det tog jag en fika med min käre vän Michaela. Det var gött! Vi båda var trötta och det blev inte sådär jättemycket sagt. Men lite iaf! =)
Efter fikat blev jag upphämtad av min älskade pojke, eftersom jag var trött och han också fick vi inte mkt gjort vi heller. Vi pluggade lite tror jag om jag inte minns fel. =p Minnet sviker ibland ..



På fredagen slutade jag tidigt, vilket resulterade till att min knäppe vän olivia kom till vallentunas stora och fina centrum där vi åt lunch, pizza. Mums, men fyy så mätta vi blev. Efter det åkte vi hem till mig, bytte om och packade ihop till allmänhetens i kallhälls ishall. Vi skulle köra med björnes jobb. Björne är våran coach, eller a föredetta tydligen. =D Det var as skoj, som vanligt med dem. De är knäppa på sitt sätt. =D
Efter det åkte jag&olivia hem, med sophie i förarsätet... hm, suck. Det kan bara gå på ett sätt. Hahaha, nejdå. Det gick så bra så, jag sitter ju här fortfarande! =) När vi väl kom hem så fick vi mat sen var det dags att åka till nästa ishall, för träning och fys. Det gick bra, lite missar här och där. Men det är det alltid. Har inte så mkt mer att säga om just det. Eller på kvällen åkte jag hem till niclas och sov där. Vi tittade på Wall-E, den var hm, söt ?!



Lördagen resulterade i städdag, så jag var tvungen att åka hem vid tre på eftermiddagen för att hinna städa undan innan vår träningsmatch mot niclas lag, jag hann inte klart... Men en god bit på vägen. Såhär såg det ut innan...

Kan ni se min fotölj?, Nej inte jag heller typ.



Här hade jag faktiskt börjat städa.... =P



Genier behärskar kaos, eller hur var det?



Jag blev inte riktigt klar som sagt eftersom jag var tvungen att sticka på träningsmatch. Vi förlorade den med 6-3, jag fick göra matchens första mål. Det var en rolig match och det var faktiskt jämt! =D Men vi hade inte riktigt allt med oss. Hursomhelst, efter matchen åkte jag hem och fortsatte städa. Städade från 21-01.. var ganska slut. Jag rensade kläder och hela klädkammaren, det var skönt att få det gjort. =)

 

Det var min lördag och a, nu måste jag göra ett nytt inlägg för dagen.
Pussis. =)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag är inte knäpp:P ♥

2009-03-08 @ 22:05:33
Postat av: sophie

håller med det kan bara gå på ett sätt!! KANON!:D

2009-03-10 @ 14:31:16
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Michamela

FIN BILD :D jätte fin, tack gumman ;D

2009-03-11 @ 23:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0