Längtan till våren!

Nu har jag kommit i säng och har precis kört hem älsklingen! =) Det var mysipysi att vara med honom, vi tittade på Mamma Mia filmen och a, pluggade lite och sedan var vi ute på en skön promenad i vårsolen. Eller iaf skymningen! =D


Visst ser det härligt ut ? Tänk bort snön bara.. och den där fula killen mitt i bilden, jag förstår inte var han kom ifrån? Haha, skoja älskling! =D



Tänkte bjuda på en dagens outfit idag eftersom jag älskar blått och svart! =)
Det är en hyfsat dålig bild men ändåå.

Halsband - Efva Attling (eller hur hon nu stavas)
Halsduk - Lindex
Dragkedjströja - Lingon och Blåbär
Svart linne - Gina Tricot
Blått linne - Gina Tricot
Leggins - Sunshine, MQ
Strumpor - Lingon och Blåbär



That´s all folks!
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0