många bollar i luften

Hejhopp bloggen!
Idag är det måndag och en massa saker har hänt. Jag har för övrigt världens största läxhög med mig hem och allt måste göras imorgon typ.. Suck. Men det ska väl gå om man verkligen fokuserar sig.
Sen ringde en från distriktslaget och sa att jag var första reserv och en tjej hade tackat nej. Och jaha, då fick man fundera på det ett tag också. Som om jag inte hade nog att tänka på? Men jag svarade tillslut ja i alla fall. Vi får väl se hur det  blir med det valet senare.
Sen var mamma sur när jag kom hem, hon har en sur dag idag. Men jag gav henne lite godis och satt och sjöng i bilen, så hon blev nog lite gladare. =) Som tack köpte hon mitt gymkort på vallentuna träningscenter så som det nu heter, fd Take Care i alla fall. Så då gymade jag med majsan ett tag, typ två timmar, men det var väl egentligen en timmas gym typ. Haha!
Sedan åkte jag hem till niclas för han skulle tydligen inte plugga till universitetsprovet som han ska göra på lördag idag. Så jag fick en stund med honom, det var mysipysi. =) <3

Juste, mitt i allt gjorde jag ett armband! =) Fint va ? Syns lite dåligt och det blev ett ganska misslyckat armband egentligen. Men för att vara första gången var det fint. Jag ska bli pyssel-emelie framöver! =D

och juste, ursäkt min bleka och typ håriga arm... men så ser hockeyspelare ut på vintrarna, eller året runt eftersom vi spenderar större delen av vår tid i en kall ishall.



Haha, hejsvej! =D


Kommentarer
Postat av: Sivan

Piiint empa :) Gör du ett till mig med?

Hm ja näästan alla ser ut sådär..dock finns de väl vissa undantag hihi xD

2009-03-23 @ 22:42:17
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahaha! njaa..

2009-03-23 @ 22:51:51
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag tycker det var jätte fint. :O



Läste inte texten först, utan kollade på armbandet och hade tänkt skriva "vart har du köpt det?" men sen tänkte jag att det kanske stod i texten. Haha. :)

2009-04-01 @ 18:19:41
URL: http://jennifersvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0