Mys

Igår gjorde jag inte sådär jättemycket, var i skolan. Det var måndag, usch!
Å andra sidan hade vi debatt, om religiösa problem typ. Det gick nog ganska bra ändå, trotts förutsättningarna. Haha. Roligt var det iallafall! =D



Efter skolan så åkte jag först hem, och sedan nästan direkt till niclas. Där jag var hela kvällen, förutom en snabb sväng hos Steven för niclas skulle behandlas av stevens pappas flickvän eller vad det är. =P Där spelade jag steven och hans lillebror Erik lite innebandy, hihi. Erik äger!! =D Hursomhelst, annars så låg jag och niclas mest och tittade på tv. Jag typ halvsov hela tiden haha. Hade inte sovit någe bra natten till igår. Kanske var det tanken på matchen som tog ut sin rätt.


här har vi grabbsen! :)



Inatt sov jag iaf som en gris och vaknade vid 12. Uscha vad skönt det var!! Men nu måste jag plugga och inte sitta här!
Hejsvej, <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja dax att plugga - Kör hårt :-)

2009-03-03 @ 14:02:13
Postat av: Pappa

Ja dax att plugga! Kör hårt :-)

2009-03-03 @ 14:03:16
Postat av: christina

Hey!



Isn't it too many pop drinks in the hands of Niclas??

Really bad for you, what's wrong with water.

Anonym

2009-03-03 @ 18:41:30
Postat av: Emelie

but granma, water and soda are two different drinks, water is only good when you sport. Otherways it is soda drinks wich rules! =D

2009-03-04 @ 10:33:14
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0