Plugg

Ja, en massa plugg. Men faktiskt som sagt ganska roligt. =) Längtar lite till träningen idag faktiskt, lite neggo över att den är så sjukt sen bara. Fast man borde ha vant sig vid det här laget, eftersom vi nästan alltid har sena tider på onsdagar.
Hursomhelst, idag var jag i skolan och jag kom i tid!!! Kors i taket! Jag och mamma jublade över att vi varit så duktiga för en gångs skull, haha! Det var ganska kul.
Skolan, ja vad ska man säga om den? Vi pluggade på med det jag håller på med än. Den där bloggen ni vet? Anyway. Dagen slutade med idrott och idag var det Jossan och Emma som höll i idrottslektionen, det var dans på schemat alltså. Med stor fasa gick jag in till idrottssalen och a, timmen gick och jag överträffade mig själv varje minut av lektionen. Måste ärligt säga att jag var bättre än vad jag trodde, oerhört! Såhär såg vi ut, eller ? :D



Sedan var det dags att åka hem, plugga..... Så kul har jag det. =) Nu ska jag upp till ishallen om 2 timmar. Först fys 20.30-21.30 sedan is 21.40-23.00. Herrejösses! Sedan är det doktorn typ 8 imorgon bitti, ska lämna in bajsproverna... Bokstavligt talat. Haha.

Nej ni, nu är det tillbaka till plugget. Hejsvej! <3
Om ni vill kan ni följa den bloggen;
enannorlundaresa.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0