Sol och Blåst

Tack gode gud för att solen skiner annars hade jag fryst ihjäl, eller bara som man brukat säga "dragit täcket över huvudet och somnat om". Är för trött för att sitta, är för trött för att stå. Usch.
Det är faktiskt en fin himmel idag, tänkte skriva väder men jag ångrade mig för då skulle jag ljuga! Det är en fin himmel, och så är det bara. I övrigt blåser det som f-a-n. Det är riktigt obehagligt uggigt, håret blåser i ögonen och händerna ilar av kylan. Kanske är jag bara känslig, men jag är trött som sagt.

När jag kom hem pratade jag med min käre vän michaela i telefon enda tills jag insåg att jag borde gå ut med hunden, då la vi på och jag sprang ut ett varv med hunden. Ganska ruggigt. Buhää. När jag kom hem och in i värmen igen så tittade jag igenom posten och älskade steget hade kommit. Jag hittade mig själv där, och det är ju alltid trevligt! =)





Nu är det dags för lite mera plugg innan älsklingen kommer, ska bli så mysigt att få en stund med honom idag. Det var länge sedan!! Eller det känns så iaf! =D
Kram&Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0