Spruta

Jahaupp, nu sitter jag i skolan. Skriver på min andra blogg som faktiskt blir ganska bra, eller rolig, knäpp, intressant kanske ? Ja, välj själv! Hursomhelst, det går segt fram. Jag är för trött och helt galet hungrig och tänk så svårt allting blir då. Inte nog med det, jag har en galen träningsvärk i armar och ben. Det gör ont att sitta på denna förbaskade trästol och armarna orkar sig knappt över till tangentbordet. Ännu värre än att skriva. Men jag blev så sugen på att blogga när jag såg min fina blogg. Haha!
Jag skulle upp tidigt imorse för jag skulle till doktorn som jag sa igår tror jag ?! I alla fall, så tidigt som det var tänkt blev det såklart inte. Det blev typ halv 8, fast jag skulle upp vid 7. Det gick bra, jag hann hyfsat iaf. Eller egentligen hade jag ingen tid att passa. Jag kom ändå 20 minuter försent till skolan eftersom det var kö hos doktorn. Whatever, jag ligger ändå hyfsat till i arbetet så a.  =) De andra satt och höll på med lokaliseringsteori delen, vilken jag redan är färdig med! =) Weho, dutti emelie!

Hittade en gammal bild på skoldatorn, tadaaa!
Klicka för en större version!



Nej, nu måste jag plugga. Snart rast, tack gode gud för det. Rast = MAAAAAT! Iaf för min del! Haha.

Goodbajs! <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jaså, sitter du och bloggar under skoltid lilla Emelie?:P:D

2009-03-19 @ 11:41:26
Postat av: Emelie

Jadu olivia, och du sitter tydligen och läser ?! ;)

Jag bloggar som fan denna vecka eftersom jag håller på med ett skolprodjekt som gör så att jag får blogga hur mkt jag vill. Haha! :D

2009-03-19 @ 12:08:20
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du har blivit så otroligt ambitiös när det gäller skolan. Kul!!

Det är jätteduktig!! Kramar från mamma

2009-03-19 @ 15:24:10
Postat av: Emelie

projekt heter det visst.

jadu mamma, det är vad jag försöker få det se ut som i alla fall! ;D

2009-03-19 @ 15:26:35
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Laura

jag vill bara på peak att jag också har "lite" träningsverk i hela kroppen...:P

2009-03-19 @ 22:01:11
Postat av: Emelie

Jotack laura, jag kan inte ens resa på mig. Haha!

2009-03-19 @ 22:56:58
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha det är lite ben, mage och armar idag på fysen;D

2009-03-20 @ 09:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0