en dag, fylld med möjligheter.

Yo maan!

Idag var jag i skolan, en heldag på en fredag. Vad har hänt ?? Har ni märkt att jag varit mkt i skolan på senaste tiden ? =D Iallafall, i skolan började vi med boksamtal på engelskan. Vad ska man säga om det ? Ingrid var inte och lyssnade på min grupp så hur ska hon sätta betyg på en sådan sak ? Sen hade vi en individuell uppgift där vi skulle utvärdera vårat tidigare samtal, det sög också. Tyvärr... Sedan var det matte, wåfflan hade faktiskt en hyfsad genomgång för en gångs skull. Så man behövde inte totaldö av tristdess, bara nästan. =) Efter dessa två, ganska trista lektioner var det dags för 2 lektioner med samuel i pedagogiskt ledarskap, vi har börjat ett nytt tema "Makt och ledarskap" heter det. Kan bli kul, tog på mig ansvaret att skriva en rapport... Får se hur det kommer gå, fett mycket jobb. Men det är bara att ligga i! På lektionen såg vi Die Welle, det är en så fruktansvärt bra film på det sätt att den har ett sådant starkt budskap. Så den lektionen var chill, plus en kort och rolig diskussion på slutet. Sen fick vi sluta tidigare också, ännu ett plus!!



Åkte hem och vände för att åka direkt till gymet och sedan ha ispass. Han dock slänga i mig lite mat, mums! =D Sedan drog jag upp till gymet, körde mage och rygg med lite uppvärmning på det tillsammans med olivia. Majsan ville inte hänga med upp för hon skulle äta och tejpa sina stackars handleder. Anyway, det var trögt idag på träningen alltså. Kändes som om det inte var mycket som satt där det skulle faktiskt. Hm, är trött. Å andra sidan fick vi massa godis av coach efter träningen, det är alltid gott! Sedan så kom stefan på något med aliens och det säger tydligen Blääuurgh. Jag undrar vad han får allt ifrån alltså.. herrejösses, jag förselog en psykolog, men han trodde den stackarn skulle hänga sig själv i princip.. Och a, så kanske det skulle bli. Haha! Efter att ha läst http://sivanotamsson.blogg.se så såg jag att han även glömde att hämta sivan innan träningen, haha. ganska virrig.

snart där!!

t

Dagen borde ha ett slut där, men det har den inte. För efter träningen åkte jag till niclas, myyysii. Vi tittade på Let's dance, så jävla bra!! Och a, svårt att avgöra vem som var den värdiga vinnaren!! Jag hoppas det var jämnt i röstningen och det var det nog. Kul för annika efter att ha varit i final 3 gånger få vinna en gång iaf! =D

En av de danser de genomförde under lets dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0