En fredag

Hej och hallå, dags för uppdatering igen.
Idag var det nationella i engelska, läs och hör, som ni redan vet, iallafall alla 91or eller tja.. De som går i 2an. Hur gick det för er ? För mig gick det sådär... Måste säga att just vissa delar är svåra! Speciellt skottlänningen, blä! Menmen, det får gå som det går.
Sedan var det en bättre dag, det var soligt vi var ute och mös på lunchen och sedan en kortare svenska lektion då vi läste, lyssnade på lite knäpp musik och så. Sedan fick vi gå hem. SKÖNT! Fast .. Juste, innan vi fick gå hem så skulle vi skriva ut lite saker. Och jag och kopieringsskrivare går inte ihop, i alla fall inte när man vill hem från skolan.. Så det tog lite tid också tills Robert och Ingrid kom och löste allt.. Tack! =)



Väl hemma sprang jag runt och plockade ihop grejer för att sedan komma till niclas, trotts en bra packning glömde jag ändå mitt pluggmaterial.. Men jag sitter och gör mitt bästa nu enda tills jag kommer hem. Och juste, som ni förstår är jag hos Niclas nu, myspys. Jag ska sova här också.
Ikväll är det Sverige-Canada, vi ska väl se den. Var och hur vet jag inte men det kommer nog bli bra ändå tillslut! =)

(Nu hoppar sofia in i duschen, var bara tvungen att skriva det för att hon nämnde det typ 10 gånger....Haha)

Goodbajs. <3
Back to the Book Report. Blä...

Kommentarer
Postat av: Porrbobban

haha jag gjorde väl ändå inte så mkt? jag kom typ o kollade på medans ingrid gjorde allt åt oss....lat man är höhö

2009-05-08 @ 19:14:35
Postat av: Emelie

Du höll mig sällskap i alla fall..

2009-05-09 @ 11:43:11
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0