En kall söndag

Ja, det var precis de det var idag. Jag och Niclas, nåja.. Åtminstånde jag sov alldeles för länge idag. Niclas hade ett litet uppehåll i sitt sovande då han skulle hämta hem sin pappa på flygplatsen vid 08.00. Men sen sov han dock lika länge som jag.

När vi väl kom upp var solen nästan borta med vinden, inte riktigt men det var för blåsigt för att sitta ute så vi var inne och spelade kort istället. Som två pensionärer typ. Haha, ta inte illa upp mormor, farmor, farfar och morfar och alla andra pensionärer som läser min blogg. Det är inget illa menat, det är faktiskt mysigt att spela kort =)



Sedan skulle niclas ut och gå med sina militärskor tillsammans med Jesper, så de var borta i någon timma medans jag satt och sydde en kjol. Kanske att ni får se resultatet någon dag. Den är dock inte klar.. Kanske aldrig blir det heller. Men jorå, det ska den nog bli. Only time can tell.

Hursomhelst, sedan åkte jag upp till niclas igen för att vi skulle sedan iväg till Brottby för att kolla Brottby-Moif. Typ sämsta serien som finns, men det skulle vi allafall se. Det var väl.. Trevligt ?! Anna var där också så jag kunde sitta och småprata lite med henne också medans Niclas var med hans nya lagkompisar. Juste, han har börjat spela fotboll nu tydligen. =)



Dagen avslutades med lite hockeytittning och letande efter studentskivematerial. Skivan är på tisdag och vi båda har smått panik. Men det kommer nog bli bra i slutändan i alla fall.

Nu ska jag inte ta upp mer av er värdefulla tid så .. Tjingeling! <3

Kommentarer
Postat av: christina

Excuse us!

We 'seniors' are going downhill skiing, golfing,traveling and having all kinds of fun that the rest of people don't have time to do.

In other words, you got something to look forward to one day.

Love from grannies

2009-05-11 @ 00:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0