Idrottslektion

Det blev som jag trodde eller snarare som jag ville i alla fall, jag kom ca 10 minuter sent till idrotten, perfekt till att springa de där värdelösa varven runt gympasalen... Idrotten var, hmm..., TRÅKIG!!!!!!!!! Som vanligt. Men man får sig ändå en hel del skratt när man har sköna personer runt sig. =) Well... These are my classmates! Okej.. Inte alla... Men några sötisar!



Så här ser vi ut varje dag, åtminstånde beter oss. Hahah! <3

Nu ska jag snart göra mig iordning för att sen åka på introduktion på donken! Weho! ;) Därför ska jag nu skapa en kategori som ska få heta "Jobbet", eller nått. =P Berättar sen hur det var !


Kommentarer
Postat av: emma

haha heta!

2009-05-06 @ 15:20:21
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Porrbobban

idrotten var ju rolig haha

2009-05-07 @ 22:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0