Ja ni vet...

Ni vet den dagen med mitt I-landsproblem? Ja, juste fredagen! Då var vi i stan halva dagen med klassen, mysmys eftersom det var fint väder. Tidigare hade vi någon trist lektion bara, inget att hurra för. Efter stan var det direkt till jobbet, det gick sådär att jobba var feeett trött i skallen. Men Laura kom förbi och sånt gillar vi! =D

Dagen i stan dokumenterades i alla fall i några få bilder så jag tänkte bjuda på dem.

Vi gick en del uppför...


Jag och Robert på mosebacke torg som vi redovisade om. =)



Vi lekte mycket också.


Fler bilder kommer upp på facebook i natt eller imorgon! <3 Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Porrbobban

hahahahahhahahahahahahahahahahahahah!!!!! :D XD



Måste du ta den bilden då jag ser som mest mupp ut? Jag suger lixom just DÄR på min läppiercing!! xD



O Anna ser asrolig ut på bilden hahaha

2009-05-30 @ 23:17:35
Postat av: Anonym

Du får skylla dig själv att du gillar att suga! xD För det var den enda bilden från vår redovisning! =D

2009-05-31 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0