jöööbbaaa - tjäna pängar! =D

Hej och Hallå.

Jag har ett jobb nu och jag kommer att få lite pengar. Det gör mig glad för varje enkrona gör mig fanimig glad! Jag är på just detta humör just nu, är trött och ja schleten som vissa skulle säga men jag väljer att använda ordet sliten. :) Sedan är jag väl på gränsen till övertrött också så allt jag skriver blir halft oseriöst... Men jag kände för att skriva litegranna.



Jag har jobbat idag.... igen! Som ni ser, jag har ju tjänat lite pengar.. Jobbade bara 3,5 timmar idag dock. Hade nästan önskat att det var idag jag var tvungen att jobba över sketalänge, för idag får man lite Ob. =) Jaja, fick lite pengar idag iaf. Pengar pengar pengar. Jobbet gick bra och ja, jag överlevde även denna dag. I bilen påvägen dit sa jag att jag hoppades att jag inte skulle få lobbyn för det är så mycket att göra med den, tror ni inte jag fick den då? Jajjemen, det fick jag. Men smällar man får ta, man får helt enkelt se framåt. Det var dock inte så farligt idag då jag fick hjälp av Rebecka, en jättegullig tjej på jobbet. Idag gick det nästan lite bättre än igår faktiskt, kanske för att jag bara blev tröttare och tröttare igår ju längre dagen går. Det sliter på kroppen att aldrig få sitta och bara stå och slå in massa mat hela tiden, samt hämta. Och juste, för er som inte vet har jag i huvuduppgift att stå i Kassan. Nöjd nu mormor ? :)

Jag missade bussen hem, så det skulle vara en timma till nästa så då kom min käre mor och hämtade mig, tack gode gud för det. Ville bara hem, hem, hem. Väl hemma var det plugg som gällde, men jag la mig först i 15 minuter och bara vilade i min säng. Det får mig att länga tillbaka till sängen just nu kände jag. Sedan har jag pluggat och ätit enda sedan jag kom hem. Rolig dag va ?.... Njae. Kom precis på att jag inte orkat hoppa in i duschen än så jag måste göra det innan jag får sova. Blä. Aja, man måste väl vara ren och snygg till skolan imorgon och inte lukta typ pommes... Jag tror mina kära vänner skulle uppskatta det, eller vad säger ni ? =D Har dock fått en ny parfym, den jag ville ha förut ni vet? Lancome Hypnose =D Fick den av mor och far eftersom de har varit i mallis nästan en vecka.



Nu är jag trött så trött, kanske blir duschen imorgon istället. Lutar åt det hållet i alla fall. Känns bättre så! =) Tjingeling fisring på er. ;) <3

Kommentarer
Postat av: christina

Tjingeling!

It sounds like you get more tired of working than school & hockey together. You hopefully don't get so tired when you get more used to the work in the "lobby". We feel for you getting so worn out.

It's great your mom is back to taxi you around in between your activities. I see you got the fancy perfume that you wished for. Great! Maybe it was less expensive in the tax free shops.

Bye bye

( I need to go and take a shower now after all the yard work)

Love from grannies

2009-05-25 @ 05:46:00
Postat av: Anonym

Tur att jag kommenterade din nya parfym idag då!



haha ja asså, du luktade inte pommes i skolan idag iaf!

2009-05-25 @ 17:46:24
Postat av: Porrbobban

Tur att jag kommenterade din nya parfym idag då!



haha ja asså, du luktade inte pommes i skolan idag iaf!

2009-05-25 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0