ömh, en onsdag.

Onsdag, en seg dag. Jag var skittrött när jag vaknade i morse, ville verkligen inte upp. Men det var man ju tvungen till. Iväg till skolan.. Blä. Sedan var jag i alla fall med niclas!! =) Det var dock kul. Sedan var jag tvungen att skynda mig iväg till träningen som vanligt och jag är alltid någon minut sen. Träningen var jobbig som fan och nu har jag ont i höften. Hm.. Aja, det går alltid över =)



Ska jobba imorgon, ser fram emot det. Men det är väl enda gången man ser fram emot att jobba. Eller ? =D
Hursomhelst, sova var det. Därför ett sådant kort inlägg. Ni får njuta av det från gårdagen istället. ;)

pöss på er.

Kommentarer
Postat av: Porrbobban

boooooo för korta inlägg :(

fanns ju hur mkt som helst att skriva från idrotten haha! :D



vi syns imorrn, med heldag med mr.waffles!

2009-05-13 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0