Tisdag - nostalgitripp + skiva.

Heldag med Våfflan, det var det man trodde i alla fall. Men det kom sedan fram att vi skulle få sluta redan vid 10.50. Gud så skönt tänkte jag, och det var det! =) Vi åt lunch i skolan sen stack jag iväg till min gamla skola. Det var roligt typ, liten nostalgitripp sådär. En av mina gamla lärare blev så stolt över mina mattebetyg så hon nästan började gråta och jag med, haha. Det var kul i alla fall! Och med en annan lärare satt jag och pratade bilister med, hur galen man blir på dem som kör 60 på 70 etc. Som idag ....... Gah, jag blir tokig på sådant.

Hursomhelst, när jag var klar med besöket åkte jag hem. Jag tajmade bussen ovanligt bra! =D Sedan så började jag göra mig iordning för Niclas skiva, en otroligt trevlig kväll blev det med ett förstopp hos benni innan vi alla drog iväg till Engelen i Gamla Stan. Rätt mysigt ställe, dock trångt och det blev dåligt med luft efter ett tag. Men det gick väl att överleva eftersom jag inte skulle vara där så länge. Är ju minderårig och det suger rätt hårt! Jag antar att det bara var att gilla läget och sedan gå hem, hade som tur var Mikaela med mig så jag slapp vara ensam. Nu är det på detta vis att min kamera var inte med plockad och bilderna på mig är på syrrans kamera, men jag ska väl hämta dem så ni i alla fall får se hur jag såg ut. Kommer lägga upp lite mer bilder senare när jag kan sno av några. =) Men de flesta är på en skiva till idag så.. Det lär väl dröja.








Detta var en bra dag, en nostalgitripp först sedan upptäcka något helt nytt. Kul med variation! =) Något ni bör testa. Weho!
Got to sleep, goodbajs allihopa. <3

Kommentarer
Postat av: Niclas

Du var supervacker som vanligt älskling! <3

2009-05-13 @ 22:51:33
URL: http://nrosendahl.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Cooolt tjejen! Riktigt likt! :-D

2009-05-13 @ 23:40:56
Postat av: Sus

Oj, så snyggt och likt! Heja Em!

2009-05-14 @ 08:53:47
Postat av: Emelie

Tack alla Rosendahlare. ;) Haha!

2009-05-14 @ 20:29:29
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0