Tisdag. The day the earth stood still... Or not.

Skit vad dålig jag känner mig på att blogga nu, orkar liksom inte. Har inte tid. Vet att det är så mycket annat som måste ta tags i nu. Usch. Ja, jag kanske är en bloggnörd men vad fan. Det är rätt kul när man kommit igång. :P

Hursomhelst, det var en måndag. En regnig sådan, men efter solsken kommer regn. Eller hur är det man säger? Men därför borde det vara så att efter regn kommer solsken. :) Så det är bara att stå ut. Niclas sov över i natt så jag vaknade upp tillsammans med honom, det var myspys. Jag hade förberett scones till morgonen kvällen innan så det var bara att lägga in det i ugnen och sedan vips så hade vi nybakat till frukost. GOTT! Det du mamma!



Sedan åkte vi iväg till skolan, där haed vi en rätt långtråkig dag med prov på morgonen och sedan geografi. Blä! Efter skolan gick jag å robert och beställde klipptid till honom och sedan mötte vi upp de andra vid fiket. Där blev jag sittande på tok för länge, men jag kände att jag inte kunde dra mig därifrån. Jag hade väl inget bättre för mig trodde jag ? Efter fiket lämnade jag igen en bok och sedan handlade matsäck för imorgon då vi ska till haga parken.. Kul va ? *not*. Sedan när jag kommit hem får jag mess av Olivia, shit.. Jag hade helt glömt bort träningen. Det var bara att slänga upp sig på racern och komma upp till ip på nolltid. Hursomhelst, det var en lätt och skön fys idag. Skönt eftersom jag var rätt otaggad. Menmen..

Nu är det dags för mig att plugga litegranna det sista innan jag kan tillåta mig själv att sova. Så pöss på er. <3

Juste hagaparken imorgon, i regnväder. Vill någon byta med mig ???....

Kommentarer
Postat av: christina

Tjosan,

Look what happens when your coordinator isn't there!

Plan one day at a time now so you will make it for the rest of the week. Sure hope the sun will shine on you tomorrow when you take a trip to the park.

P S Your cousin Mikael is really happy today when he got a message that he is given a job after finished school.

Tjingeling from grannies

2009-05-19 @ 06:37:42
Postat av: Emelie

Hahaha, you are so funny.... =D Tjosan på er också!

Oh, I´m happy for him. We are going to Trosa and celebrate his graduation. Eller vad det nu heter... And it wasn't raining but there was no sun either..

2009-05-19 @ 14:58:33
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur att du har mig Emelie:P

2009-05-19 @ 21:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0