Måndag kväll

Besöket hos farmor och farfar gick sådär, fick endast med mig en hatt hem. Vilket kanske inte var så jättelyckat för niclas ringde och ändrade i alla fall. Men vi får se vad han tycker om det jag lyckats hitta! =D Kan bli kul. Hihi. Men jag fick iaf fika och en mysig stund hemma hos dem, det är alltid värt något. =)

Efter dem var det hem, käka sedan åka iväg och träna gott. =D Spinning var på schemat idag, jobbigt som f-a-n. Som vanligt. Haha. Svetten bara rann, också som vanligt. Denna gång hade jag en liten svetthandduk till mig som jag och Sara delade på. Fattar ni vad äcklig den trasan blev sen? Hahaha! Hursomhelst, nu är jag hemma. Sitter död och trött. =) Gjorde en god middag nummer 2. =) Så här gott såg det ut:



Nej, nu är det dags för mig att sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHa mysigt att ni delade på trasan:P

2009-05-12 @ 15:04:03
Postat av: Hanna

men dom kankse ville dela med sig av sitt svett lite olle.... låter inte det mysigt eller??? :)

2009-05-13 @ 13:50:35
Postat av: Emelie

precis så var det . :D

2009-05-13 @ 15:06:38
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0