efter ett antal klänningar

Hej och Hallå! =)

Idag var jag skolledig, gudars vad skönt det är! Tänk om det kunde vara så hela tiden. Eftersom jag då var ledig och min käre vän bebbsan också så åkte vi in till stan och spenderade mesta delen av vår dag där. Det var kul och mysigt, vädret kanske inte var det bästa men det gjorde ingenting för vi stod i ungefär 1000 provrum istället och försökte hitta "The perfect summer-dress". Fastän johanna bara skrattade åt mig så gav jag inte upp. Men helt ärligt... Alla söta fina sommarklänningar passar verkligen inte på en biffig kort liten tjej som jag. Nej nej nej, det går bara inte! Hoppas det mormor skickat över atlanten till mig blir en positiv överraskning i alla fall. LÄNGTAR efter det! Hursomhelst, vi började med att springa runt lite här och där, sedan var det dags för mat. Vi höll på att hungra ihjäl men det blev tillslut en visit på donken. MUMS! Efter det var det dags för de där 1000 provrummen, men det vart inte så lyckat. Trots 10 olika plagg på varje butik typ så naej. Tillslut, när vi skulle åka hem, hittade jag iaf en klänning som fick duga. Blev ett tröstköp nästan, fast nu när jag kom hem inser jag att den faktiskt duger ganska så bra. Jag lovar att visa er i ett senare inlägg! =) Först ska jag visa en bild på min käre vän Bebbsan, också kallad Johanna! =)



Hahaha, kunde inte låta bli.... <3
Puss på dig, och er andra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0