wiiihooo!

Vilket bra slut på denna dag jag fick!! Min älskade niclas kom och hälsade på en snabbis, det var ruuuligt! =) Sedan fick jag för mig att jag var hungrig så jag gjorde mig ett ägg och två tacosbröd typ. Det var riktigt gott, tänk att mat smakar som bäst mitt i natten.

Detta är en lånad bild och absolut inte i närheten av vad jag fick i mig.. Menmen. =D


Förresten, det är kolsvart här hemma. Jag menar inte i huset utan utanför, någon säkring hos kommunen måste gått eller något. Inga gatulampor fungerar, och jag menar... Det är ju inte sommar än så det blir rätt mörkt! Whatever, jag är glad att det inte är så här inomhus också. Eller kanske inte, för då skulle jag sovit vid denna tid. Har dock nästan ingen skola imorgon. Hinner nog inte med gymet imorgon heller, måste plugga hemma en massa. Men godnatt på er <3 Nu ska jag äntligen gå och läsa min bok. Kul kul! =)

detta är boken min. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej alla Snyggingar!



Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



Det är bara tre dagar kvar tills en vinnare dras så passa på.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



Lycka till!



--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-05-06 @ 11:05:34
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0