Allmänt babbel om vad som händer

Hallå i stugan! :)

Igår var det sen träning, det är typ inte okej. Man är trött och seg, speciellt eftersom man är trött från natten innan då jag låg och hostade en stund innan jag kunde sova. Varken hjärnan eller kroppen ville hänga med, men man måste ju få ha sådana träningar också.

Idag däremot har vi en mycket bättre tid, men fysen är efter ispasset och det gillar jag inte riktigt heller. Det är förövrigt kolsvart ute och jag är trött (idag igen..).
Skoldagen har rullat på, det var en kort dag som började med matte och idag blev jag klar med alla uppgifter trotts att jag (& mamma) försov mig (oss) och jag förstod faktiskt vad det var jag räknade på för en gångs skull. Det var kul! :) Efter det var det rast, sedan en kort lektion då vi jobbade med Mänskliga rättigheter och vår rapport och sedan var det naturkunskapsprov. Det gick tillräckligt bra så jag slipper göra om det iaf. Haha, då är jag nöjd!

Nu sitter jag här och försöker jobba lite på rapporten igen, känns segt. Har glömt böcker och papper i skolan, eller ja jag har typ tappat dem någonstans. Tror de ligger på skåpet, hursomhelst. De är inte här i alla fall så jag försöker göra så gott jag kan utan dem! :) Landguiden.se är min bäste vän just nu.



Små smsar med Patrik också, inser att jag saknar honom och inte lite heller. Vi kommer typ inte kunna ses förrän fredag och det stör mig oerhört.. Jag vill träffa honom NUUU! Men nej, jag måste plugga, sen är det träning. Imorgon har vi båda match. Usch och fy! :(
Jaja, det är bara att bita i för på fredag så ska vi äta mat och se på Twilight ihop, mysipysi. Och ha en shoppingdag as well. Längtar.

Tjofräs. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0