en helg

Lördagen var en lång dag för lilla mig, jag vaknade upp med älsklingen. Var rätt ordentligt trött! Men det var bara att få på sig lite träningskläder för nu bar det av till vallentuna för träning och sedan hem för att snabbt byta om till jobbet. Jobbade till 23, vi var underbemannade hela kvällen. Blev rätt sliten om man säger så till kvällen, var trött och idag fick jag en lång sovmorgon vilket var skönt och välbehövligt vilket inte var lika skönt när man vaknade och var tvungen att skaka av stress.. Men det är sådant som händer, eller nått!

Var och kollade på vår match idag då jag inte spelade själv. Vi vann med 6-2 och jag tycker Olivia var jätteduktig! ;) Härligt med vinst då det var en viktig match i serien! Skotten vann vi överlägset med 59-10. Kul! :D



Har egentligen inget speciellt vettigt att berätta som jag gjort. :) Bilder från fredagskvällen kanske kommer upp någon gång om någon kommer ut med dem, det vet man ju aldrig!






En sista grej, Jag har världens bästa pojkvän. Tack för att du finns älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du glömde ju en vettig sak....at jag var bäst!:P:D

2009-11-15 @ 20:47:16
URL: http://viscomica.blogg.se/
Postat av: Olivia

Du glömde ju en vettig sak....at jag var bäst!:P:D

2009-11-15 @ 20:47:21
URL: http://viscomica.blogg.se/
Postat av: FUKTIG!

klart bilderna från fredags ska ut! :D

2009-11-15 @ 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0