Ett aningen luddigt inlägg

Amen hej och hallå på er! :)

Tänkte göra som min inspirationskälla (Patrik), blogga lite.. Det har ju varit si sådär med det på senaste tiden. Blir mest korta och snabba mobilbloggningar när jag får allt för dåligt samvete eller egentligen får allt för tråkigt.

Westlife sjuder ut ur högtalarna, vet ärligt talat inte varför. Just för tillfället är jag annars inne i någon rockperiod eller så. Jag lyssnar typ bara på 106,3 eller 106,7 när jag kör bil eller lyssnar på radio hemma, vilket inte är så ofta, men ändå! Kul med variation.



Hursomhelst för att komma till saken, vilket sak  ??.. Jag vet inte ens vad jag ska skriva om, om jag måste vara helt ärlig. Jag håller på att plugga nu, det är tråkigt men jag tror det kan bli rätt enkelt. Sen har det snöat idag också, och igår. Men just nu är det bara grått och regnar. Det är ett helvete måste jag säga, man blir helt seg och depp i skallen. Inte så kul, kanske därför det blev westlife? Vaknade dock upp med patrik vid min sida imorse, det är alltid lika bra. Så där är ett positivt och sedan så kom jag tid i skolan vilket också är ett plus. För det kanske var första gången sedan jag vet inte hur länge sedan. Inte så bra, jag vet.. Men jag är iaf alltid där och gör mina uppgifter. :) Det är väl det som räknas ?

Ikväll är det träning igen, jag tippar på benfys och sedan inrikting skridskor på ispasset. Hur kan jag gissa det ? Jo, för vi har kört enbart det 4 träningar(/dagar) i rad nu.. Kul va ? Nja, men bra kanske vi blir. Någon gång iaf. Det är vila på fredag å fy bubblan vad skönt det ska bli! :)



Nej, nu är det fullt fokus på plugg och trygghet! :) Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0