Hej och Hå

Jag suger verkligen på att blogga just nu känner jag...

Jag har inte lust och inte tid, verkligen inte tid. Jag har fullt upp nästan hela tiden och det var länge sedan jag fick ta en sådan lång powernap. Men jag ska absolut inte klaga för höstlov har det varit och det har varit skönt även om man inte varit heeelt ledig då man har jobbat hela helgen och i tisdags. Sen har det varit en hel del hockey i veckan också, tog dock ledigt i lördags pga utbrändhet, och absolut inte pga något annat vilket folk verkar tro just nu.. :)

Höstlovet i övrigt har varit super, jag sofia och patrik var och såg the ugly truth, och sedan har det varit Halloween party och guud så fint det var på kyrkogårdarna på alla helgona. :) Sjukt vackert äre verkligen..
Något annat som är vackert är vårat badrum, jag kan sitta där på toa hur länge som helst utan att tröttna att titta på allt. Öppna lite lådor och bara njuta av att allt känns så himla fräscht! Jag fick inviga bastun idag också, guud så skönt det var! :) Det var välbehövligt efter dagens pass, de andra körde backträning medans vi andra invalider gick upp på gymet och körde ben, det var tuufft sen när det blev skridskor på slutet av ispasset, men det gick! =D

Bjuder på en bild från Halloween kalaset hos Olivia, jag var troll.
Notera min superduper snygga svans! :D


Naejni, nu är det dags för mig att stänga av datorn och sleepaa lite kanske.
Tjingeling ! <3


Kommentarer
Postat av: olivia

hej jag heter Olivia och jag är invalid!

-Heej olivia!

Haha jag har trååååkigt:P

2009-11-02 @ 23:35:50
URL: http://viscomica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0