Helgen som varit

Hej och Hå.
Jag har haft en bra helg, förutom sista delen av idag som jag skiter fullständigt i att prata om för jag vill ändå bara spy då. Önskade att jag stannat hemma om jag ska vara helt ärlig. :)

Fredagen var en kort skoldag, vilket är skönt. Sedan var det dags för att träffa patrik, han kom hit och sedan åkte vi till täby för lite shopping och sedan skulle vi se New Moon. Den var helt okej, slutet sög. Haha. sedan fick vi lite tid för oss själva hemma också. då tog vi en sväng med hunden och satt oss och mös framför tvn. :)

I lördags var det Ronald Mcdonald dag på jobbet, lika så idag men jag jobbade bara i lördags. Det var rätt kul faktiskt, sedan tog jag med mig patrik hem åså var det liten middag för pappsen som fyllde år i onsdags. Det var helt okej, de skrattade åt att jag var så söt i min sminkning. Ja, den från inlägget innan.. :D

Idag fick jag vakna upp med älskling, mysigt som vanligt. Sedan var vi ute med hunden, mös och handlade lite. På kvällen var det match, vi vann med 5-0. Det är allt jag har att säga.


Tack för mig! <3
juste, en bild...
och inte vilken som helst utan på en sjuuukt bra vän!


Kommentarer
Postat av: tove

Hahah, vad söta ni är :D ^^

2009-11-29 @ 23:58:09
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Ollebolle

shit braceface!:P du e en riktigt bra vän!:D

2009-11-30 @ 00:56:09
Postat av: Mamma

Det är bara att kämpa på älskling. Livet är en ständig kamp. Men det är inte värt att hållla på med saker som man mr dåligt av. Det är livet för kort för. Du vet att vi hjälper dig om du behöver. kram mamma

2009-11-30 @ 08:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0