skriva av sig

nu kommer det bli ett väldigt luddigt inlägg...


ännu en gång i mitt liv känner jag ett stopp, ett tugnt sådant. något jag måste klara mig över, men som jag själv byggt upp. om jag kunde sluta bygga på den här saken hade det kanske varit lättare att ta sig över den. allt som händer kanske är tecken på att jag inte mår så bra som jag försöker leva som. jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta, jag vet ingenting. det enda som går är att kämpa på. det är nu de nära är som mest värdefulla, utan dem vet jag inte vad jag skulle ta mig till. jag är vilsen, vilsen i mitt egna helvete.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen nu vännen!! Gjort är gjort, det är inget som man behöver gå och må dåligt för så länge. Se framåt och se bara till att göra så gott du kan. Be om hjälp om du behöver, jag hjälper dig med vad jag kan. Livet är för kort för att man ska gå och må dåligt. (Vi kanske skulle åka på en shoppingrunda, det brukar pigga upp :-)) Kram mamma

2009-11-16 @ 19:31:06
Postat av: Patrik

Jag kan bara instämma på mamma camillas kloka ord.

Upp med humöret gumman och se framåt!=)

2009-11-16 @ 19:50:17
Postat av: Patrik

Jag kan bara instämma på mamma camillas kloka ord.

Upp med humöret gumman och se framåt!=)

2009-11-16 @ 19:52:06
Postat av: Emelie

tyvärr är jag sunkigt pank för tillfället och kommer vara till ungefär juli 2010. men annars är det bra! :P

2009-11-16 @ 22:13:24
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Olivia

:D<3

2009-11-17 @ 14:34:17
URL: http://viscomica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0