Uzbekistan.

Hej jag är Uzbek.


Nej, det är jag inte. Det vet ni väl?

Idag blev jag och Ida klara med vår landrapport om just Uzbekistan, SUPER! Och sedan är även rollkorten klara, Ida skulle finslipa lite då jag ska iväg på bortamatch mot Tullinge ikväll. Att vi har just Uzbekistan är förberedande inför FN's generalförsamling på vår skola för andra skolor. Där ska vi representera Uzbekistan därför behöver man kunna så mycket som möjligt. Nu är det iallafall klart, imorgon är det en liten generalförsamling typ som ska diskutera mänskliga rättigheter framför allt. :p Typ som en redovisning, det kommer nog gå bra! :)

Sedan har jag skrivit klart en uppgift vi fick idag om Blödarsjuka, eller man fick välja och blödarsjuka var det ingen som ville ha så då tog jag det. :p alla andra tog typ doping, diabetes eller allergi. Är man annorlunda så är man! :) Det gick bra också. Tror jag fick till det för en gångs skull i naturkunskap B. Herrejävlar vad trist det är annars.

Guuud vilket tråkigt inlägg, skolaskolaskola... jaja, det är ju det man gör om dagarna. Får bjuda på lite sköna bilder istället! :) Se och njut!












Kommentarer
Postat av: Ollebolle

Man får curry i Uzbekistan:P

2009-11-26 @ 23:22:00
URL: http://viscomica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0