great day!

Helloj! :)

Dagen började med att jag vaknade av min väckarklocka, helt otroligt! :) Rätt pigg kände jag mig också, det har nog aldrig hänt. Men det var bara upp med datorn i knät och börja plugga svenska, inte så givande men det var väl tvunget.
När jag var klar så tog jag mitt pick och pack och åkte till hjärtat mitt. :) Vi tog oss sedan vidare till Barkarbys outlet på jakt efter en vinterjacka och det fann vi också, eller aa han.. :D Men jag var lika glad för det, sedan tog vi en lunch på mcdonalds. Och jaa, jag vet det är inte ovanligt men gott!.. ;)

mitt hjärta!



På kvällen var det dags för "tha game", seriepremiären mot Järfälla. Vi vann med 6-0 och jag fick göra 2 mål. Det var riktigt roligt faktiskt även om vi inte gjorde någon dundermatch direkt så var det kul.



För att sammanfatta dagen har den varit riktigt bra måste jag säga! :) <3
Praktik imorgon, dags för sömn kanske?!
Tjofräs!

Kommentarer
Postat av: Gustav M

Hej!



Var inte du tillsammans med Nicklas? Vad hände där egentligen?



Eller är jag helt ute och cyklar?



Ha det bra!

2009-10-16 @ 08:33:51
Postat av: Martin

"sömn" det brukar jag också kalla det emelie :P

2009-10-16 @ 12:57:21
Postat av: Emelie

Hej Gustav.

Jo, det var jag men inte längre. Vi (jag) har gått vidare och har en ny nu! :)

Vem är du ?

________________



HAhaha, martin det är bara du som är sån!

2009-10-17 @ 19:14:50
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0