Jag älskar fredag!

Ja, det gör jag verkligen. I alla fall denna fredag, herregud! :)

Började med en underbar natt som spenderades med älskling, de flesta kanske vet hur sjukt mysigt det är att bara ligga där och bli omhållen en hel natt för att sedan kanske dreggla ner den andra litegranna under sin drömsömn. Haha, förlåt hjärtat... ;) Sedan att vakna upp vid den personen som du tycker om mest´s sida är ju inte heelt fel det heller!
Javisst att jag var skitgrinig på Pappa som sa massa konstiga saker imorse som tex:
"Väsnas så mycket du bara kan, Emelie har sovmorgon", till elektrikern
"Håll käften Emelie, Wilma menade jag..." Wilma är typ skendräktig och gnäller som en gnu, ja vad vet jag, jättebra att han säger åt henne men han kan väl använda rätt namn någon gång? :)
Sedan avslutar han med att säga
"Vart tog hunden vägen?" Då han några minuter tidigare släppt in henne i mitt rum för att ligga och trängas med mig och Patrik. Hallååå! Det roliga är att han faktiskt går ner för trappen för att leta efter henne. Haha, använd hjärnan!



Sedan när jag kom till skolan var det FN-dag, eller a en lektion på 50 minuter i alla fall och då passade vi och vår systerklass Sp3b på att ha FN-rollspel lett av våra mentorer, det gick väl galant då man kunde sitta där och hålla med sin smarta grupp. :) För att sedan ha lunch, med en ganska äcklig mat för övrigt. Över till Svenska C, då vi först fick fika som Frida i min klass tagit intiativ till. Hon fyllde 19 i onsdags och sen ville hon visa sin kärlek till klassen, bra gjort! Hon vet hur man charmar mig iallafall! Hahah! Perfekt tänkte jag då jag kände att jag verklgien inte hade någon lust med att ha diskussion om kommunikation.
Vid 12.30 var det dags för mig att springa över till kiropraktorn, hon berömde mig först för oss tjejer i Ormsta/SDE, tjoho! :) Och för våra galanta matchinsatser. Efter det var det fullt fokus på mig och hon började med att oja sig väääldigt länge innan hon sa något speciellt vettigt. Då mitt högra ben hade låst sig vid höften så pass mycket så det dragit upp sig 5 cm mer eller mindre. Det knäcktes och knakades och tillslut fick vi bukt på det hela, ska tillbaka nästa vecka för återkoll. Hon är bra min kiropraktor hon. :) Efter det gick jag tillbaka till skolan som ligger 50 m därifrån och fick ändå "redovisa" min del. Jaja, tänkte jag .. Men det gick bra, helt okej iaf! :D



Nu sitter jag här hemma, när jag kom hem var huset fullt då mina 2 kusiner och farmor och farfar var här. :) Det är också ett plus i vardagen att få träffa dem. Ikväll blire lite middagsbjudning av Patrik och hans vän Johan. Kan bli riktigt trevligt! :) Jag har lovat att komma ihåg kameran, så det kanske kan bli lite bilder någon dag. (om jag kommer ihåg den dvs)

Nej, nu är det dags för lite fredagsplugg (MINUS) men det är ett måste.
KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0