jag säger som sophie, "typ GLAD! :D"

Hej och Hallå.

Jag tänkte skriva ett inlägg och berätta om allt jag gjort och sånt, men det orkar jag inte för jag insåg att jag inte bloggat ett piss om vad jag gjort eller vad som hänt på jättelänge. Och då kände jag, nej det är inte värt det. Istället kan jag göra ett försök till att skriva om vad som hänt idag. :)

Jag vaknade, jag och Patrik var ute med Wilma. Väl hemma igen så bakade vi scones och sedan åt vi dem framför Ellen Degeneres show, sjukt bra men nej det är inte mitt favoritprogram. Sedan tog vi ut Wilma igen på en långpromenad i höstsolen längs sjön, det var riktigt fint där nere nu kan rekomendera ett besök! :p Vallentuna är faktiskt fint ändå, trots att det luktade bajs. Haha!



När jag skjutsat hem patrik så åkte jag till Bobbi och vi satt å pratade å käkade godis, haha. Sånt vi är bra på helt enkelt. :) Var bara där en kort stund då han skulle iväg och lämna sin skärm och jag behövde vara hemma och packa då laget åker till furudal imorgon. :)

När jag packat klart var det dags för mat och sedan stack jag upp till ishallen för att lämna grejer och hälsa på tjejerna som hade träning, är nämligen förkyld så jag har inte tränat på hela veckan.. Så kan det gå, har dock haft en jäävligt bra vecka ändå!



Nu ligger jag här i min säng och bara myser med mig själv och en kopp te. Riktigt bra det med! :)
Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0