Kapplöpning på bloggen

Herregud, jag är verkligen skitkass på att blogga nu. Kan som sagt bero på att jag prioriterar andra saker i mitt liv just nu, det lilla liv jag har. Men nu ska jag försöka att berätta lite kort, eller långt om vad jag sysslat med. :)

För det första har jag tränat, det var väl inte så ovanligt va ? Nix, verkligen inte. Även om det varit rätt kul och flytit på de senaste träningarna så känns det ändå tugnt. Den gnutta trötthet börjar sakta men säkert växa sig fram och jag vill inte att den ska ta övertaget över mig, för då vet jag inte hur jag kommer klara av detta. Samtidigt har jag gjort 4 mål på 3 matcher då jag blev matchens lirare på en dam2 match, vilket är ganska kul det med.



För det andra har jag varit i skolan, väldigt lite kanske. Men jag har iaf varit där och att hänga med där går rätt segt, känner mig totalt omotiverad och då är det faktiskt inte så lätt.. Temat vi har haft nu har jag tyckt varit skitkul ändå så har jag så svårt att motivera mig själv till att faktiskt göra alla uppgifter. Men det går sakta men säkert frammåt. Min lärare sa att han förväntade sig ett bra betyg från min sida i detta ämne, det är väl ändå han som avgör det.





För det tredje har jag umgåtts mkt med min pojkvän trots vårt tajta schema, det har varit jättebra och allt flyter på. Som blommorna ni såg som jag fick, han bara öser på med snällhet och är så jävla bra! Ni skulle bara veta! :) Han offrar sovmornar för min skull, trotts att vi båda är helt döda så hjälper han mig med att komma upp på mornarna, tack älskling. <3



För att inte bli allt för långrandig ska jag försöka avsluta här, med ett tjohej.

TJOHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0