Amen tja!

Idag är det onsdag och klockan är 15.25 i skrivande stund.

Jag är trött, eller ganska iaf. Trots det har jag haft en bra dag. Började med matte som var helt okej imorse då det gick fort, efter det åkte jag martin och robert hem till robert för vi hade håltimme. Killarna käkade lite glass medans jag försökte plugga lite, men det blev väl halvdant gjort. :) Tillbaka till skolan för att käka lunch, hamburgare. Mums!
Efter det var det en lugn rättskunskapslektion vilket var bra, jag gillar min lärare i det också för hon är rätt rolig att lyssna på. Lite halvvimsig men rolig. :)



Sen hem och väl hemma tog jag ut min lilla voffsing, tog lite bilder till ett nytt "projekt" som jag kanske ska orka med till bloggen. :) Ni får se det snart tror jag . <3 tjofräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0