Att försova sig..

... leder sällan till något bra.

Men hur ska man kunna veta det ? Även om dagen inte blev kris och katastrof så slutade den bra ändå.

Jag försov mig, fast jag hade hunnit med bussen om jag orkat skynda mig. Men fasiken vad lat man blir när man har körkort alltså. Det slutade med att vi, jag och min vän Elin, körde in mot stan på jakt efter en gratis parkering. Men icke sa nicke, det verkar inte finnas sånna i vårt avlånga land.. Vi hamnade tillslut vid universitetet och skrev en lapp att vår bil tillhörde Elins pappas byggfirma vilket gjorde så att vi kunde få stå där gratis. Nära tunnelbanan och grejer, kunde ju inte bli bättre egentligen! Sedan hittade vi perfekt till begravningsbyrån som vi då skulle till så vi var där med 5 minuters marginal. Kunde inte bli bättre, eller hur?


annars hade vi ju kunnat parkera såhär...


På tunnelbanan påvägen hem var det en lite allt för lustig kille där, och han sa något i stil med "Ska vi äta på mammas jobb?" men med en såndär barnröst som man inte riiktigt hör vad de säger jämt. I mina öron lät det som "Ska vi äta på mammas snopp?" och i elins öron var det som "Har mamma snopp?". Jaa, vi är jätteomogna kanske men det var jävligt kul. Jag sitter där och biter ihop för att inte skratta men sen när jag upptäcker att Elin sett att jag också uppfattat den där lilla killen så går det inte längre utan vi sitter där och småfnissar ikapp på tåger för att inte vräka ur oss allt för mycket för högt. Haha.

Sedan när vi kommit till bilen igen så drar vi förbi McDonalds hägernäs för lite lunch, haha. Ja, jag vet. Friterat är dåligt för magen och McDonalds blir man tjock av. Men vad fasiken, vad gör man inte för lite mat? ;) Efter McDonalds så åkte vi till skolan igen för att jobba klar vår presentation. Vi är nästan helt klara men vi hinner klart det sista imorgon. :) Kan bli okej.



Efter skolan följde majsan med mig hem, vi slängde oss ner i varsin soffa/fotölj. Hon tog fotöljen och jag soffan, det var otroligt skönt. Tittade på videor från Övik och sedan bara tog det lugnt och åt innan träningen. Träningen var okej, skönt att slippa fys efteråt. Var istället på gymet å tränade magen. Genom skratt och lite situps. Körde även lite bänk, men jag pallade inte mycket då jag skrattade så mkt så jag inte kunde hålla upp stången. :P Jaja, sånt händer.



Nu sitter jag hemma, helt färdig och tror jag fått någon som tar mitt jobbpass på lördag så jag får lira matchen. Najs skare bli! ;)


<3 puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0