Dagen i alla dess former

Hej och Hå.

Dagen började med frost, ja det är sant. MINUSGRADER under natten resulterade i frost på bilen. Och jag har ingen bilskrapa. Med ett morgon humör som var sådär eftersom dagen skulle vara som den var så sprang jag frustrerat mellan bilarna för att hämta och lämna skrapan. Sen att jag är så förbaskat liten så att jag knappt når över rutan så jag måste hänga mig över hela bilen för att bli kall, blöt och smutsig på samma gång gör inte saken bättre. Sen till skolan blev jag också.... Men det gjorde inte så mkt för det var inget jag missade direkt. :)



Under skoldagen fick jag ett sms av min kära vän Jessica von Sivers, hon har tagit körtkort idag och det måste ju bara grattuleras så grattis gumman! :) Nu är det bara en grej som gäller, RALLY!



Efter skolan så åkte jag till jobbet, jävligt intressant va?! Skulle jobba till 23 men eftersom jag har världens bästa kollegor så tar en av dem min sista timme och jobbar den åt mig. Hur bra var inte det ? Jag fick gå hem en timme tidigare och det gör skillnad! :) Jag var glad!

Sen när jag kommer hem påminner mamma mig om att jag ska vara taxi åt henne och pappa på lördag vilket resulterar i att mina egna planer med några tjejer från klassen sprack.. Vi skulle ut till stan å röja lite, men icke sa nicke. Så blev det ej, aja. Det kanske blir en bra hemma kväll i alla fall.






Happ, så vare kväll igen då. Ska väl krypa ner under täcket nu. :)
Tjingeling och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0