var är brödet ?

idag sov jag länge, länge! det var superskönt.
sedan gick jag upp och gjorde två kalles randiga mackor, mums. :D har börjat tycka om kaviar igen, det är najs. sen var jag lite trött när jag skulle lägga tillbaka allting efter frukosten, och då kan vad som helst hända. det var då dagens händelse inträffade. Haha, min syster som skulle äta efter mig skulle ha mackorna. Men... De låg inte i brödkorgen och inte heller på bänken. hm.. Var kunde brödet vara ?!?.. Jo, WILMAAAA!!! Men nehe, ingen syn av brödpapper någonstans. Väldigt konstigt. Vi kollade i frysen för att se om jag lyckats lägga in det där. Men icke sa nicke. Tillslut hittade vi brödet.... i kylen av alla ställen! Hahahahaha, det var roligt. Typiskt mig!





på kvällen var det dags för träning, så jag slängde ihop tortelini med ostsås som förövrigt blev mjölig, som vanligt.... men träningen gick rätt okej ändå. var jobbigt som fan, det är jobbigt att ha uppehåll tror jag. whatever. sen när jag kom hem så hade mamma gjort oxfilé med klyftpotatis och beasås. mamma brukar aldrig göra egen klyftpotatis men idag hade hon gjort det och det berättade hon med någon sorts av avsmak i rösten, men jag tyckte dem blev jättegoda! :)

nu äre sovdags.
pöössis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0