En onsdag av sitt slag.

Hej.

Egentligen har jag inget roligt att berätta, men jag ska iaf berätta vad jag gjort idag.
Jag var i skolan först, det var en rätt okej dag. Började med matte och sedan rullade det på med mestadels eget arbete, skönt! :) Dessutom fick vi sluta tidigt också, och sånt gillar ju jag! :D


Efter skolan slängde jag med mig en blond sak i bilen och så åkte vi hem och tog ut en krullig svart sak, Wilma heter hon. Haha, den blonda saken som egentligen heter Michaela och jag skulle på olika ärenden till täby. Hon skulle till rehaben och jag skulle leta efter ett par mysiga sockor, men nej.. De fanns inte kvar längre. Efter typ 1 dag.. Aja, istället blev det en, hör och häpna (!), pälsmössa och lite strumpor. Helt okej, ganska onödigt bara, men på fredag kommer lönen! :) Myys.


pälsimössi - indiska, 149 kr


stjumpor - indiska, 69.50 kr



Senare ikväll ska jag och Michaela till väsby för att äta lite och sedan se på Sandrews junior dm-final match som spelas på bollstanäs ip (och ingen annan stans Michaela) klockan 20.00. :) Har någon vägarna förbi kan man ju åka dit. Hahaha. Kan bli kuligt, var länge sen jag kollade på fotboll och jag troor att Sandra uppskattar om jag kommer. Michaela också för den delen för då får hon jääävligt trevligt sällskap, right ? ;)

Jag hoppas vi åker snart för jag är hungrig, även om jag vet att vi ska åka vid kvart, tjugo över 6. :P
Jaja, nog med ordbajsandet. Som jag förövrigt är bra på, visst ? Haha. Nu ska jag låta er göra annat vettigt.

Puuuss o hej!

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Vilken fin pälsmössa du köpte! :P

2009-09-23 @ 20:00:37
Postat av: Anonym

Hahaha säg inte att du har köpt en äkta blondinbella mössa

2009-09-23 @ 20:04:35
Postat av: Emelie

Tack emma.

och till anonym. öh, det vet jag inte om jag har ??

2009-09-23 @ 23:15:42
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du inte visste de så är de där typ en typisk blondinbella mössa

2009-09-25 @ 11:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0