Förbryllande ögonblick, eller nått...

Hejhopp.

Igår var jag först i skolan, hade en intressant första lektion. De andra orkar jag inte kommentera. Det var kul för vi hae en bra diskussion samtidigt som vår lärare gick igenom på tavlan, det var verkligen inte som man somnade som man annars brukar kunna vara nära på att göra på mornarna. Anyway.
Sedan på kvällen var det hockey, det var kul. Eller det blev kul! =)

(ja, jag orkar inte vara seriös med att skriva.)

Nu så sitter jag här nyduschad, har varit i skolan och jobbat idag. :) Kändes braaa. Pööss <3

Juste, skulle lägga in två vääldigt intressanta bilder.

Här är lina med huvudet i asfalten och raka ben, sjukt eller ?


Här har vi då Camilla som jag inte kunde motstå frestelsen att putta henne framlänges då hon stod och letade efter något i sin back. =D Detta ledde till denna konstiga position! :P
Notera huvudet!!!



Puss på er. & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är med på båda bilderna:P



Att putta mig var då inte alls snällt!!

Men lite skojsigt^^

2009-09-22 @ 23:26:49
URL: http://snurrtott.blogg.se/
Postat av: tove

hahah, bilderna är sjuuutk roliga^^

2009-09-25 @ 23:32:39
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0