hälj.

Haha, eller helg kanske.
Det har varit fredag, lördag och en seg söndag.

För att börja med fredagen så vaknade jag, åkte (bil) till skolan. =D Åkte hem igen, lektionen var inställd, för att sedan träffa niclas så jag hämtade upp honom påvägen också i samma veva som jag körde hem bobbi. Vi pratade ett tag å ja, kom fram till det som jag för tillfället tycker passar (oss/)mig bäst.. Även om det är ett tråkigt beslut att behöva ta så, ja. Men det har varit en underbar tid tillsammans med dig. :) Sen var det en kväll och den var också braaa. :) :)



Lördagen, jadu. Jobb 8-16, hem byta om, match. Mot Västerås Damlag. De gick upp i riksserien och om det inte kändes så innan så känns det verkligen som det nu, att de tog VÅRAN plats i Rikserien för i år. Vi vann med 5-3, men det är ju bara positivt för oss. :) Vi har en hel säsong att blicka framåt mot. Och det är alltid guld att ha något att verkligen vilja och sträva efter. Efter matchen åkte jag hem, la mig i sängen. Precis på samma sätt som jag gör nu. Det är skönt. :)



Bara för att jag började dagen på jobbet så börjag inlägget på jobbet denna söndag, tillsammans med Sofia och Helena, vilket var jävligt roligt imorse. Tänk vad kul det kan vara på jobbet när det inte är en jävel där. ;) Mohaha. Helena upptäckte något riktigt äckligt som blev riktigt roligt sen, vilket vi kunde roa oss med nästan hela dagen. Speciellt på morgonen när vi var trötta som fan. Lite senare kom Daniella det blev lika kul då. Haha. Orkar inte berätta för ni kommer ändå inte förstå, det får bli internt.
Direkt efter jobbet åkte jag till ishallen för träning, det var en lugn träning vilket verkligen behövdes. Det var en match som kommer hänga kvar länge i benen känner jag. Men det gör ingenting för matchen var kul och då är det värt det!


Jaja, nu orkar jag inte skriva mer.
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0