Höstprojekt - vägen till vintern

Idag kom jag fram till att hösten är fin, varför inte göra ett bildprojekt av det hela ?
Sen insåg jag att detta med foto är inte min grej, men jag ska göra ett vettigt försök av det hela. Idag var jag ute med hunden, tog lite kort som jag tänkte våga mig på att publicera för världen. :)

Pärlan, haha!
(förlåt, jag kunde inte låta bli..)


svumpar, ganska ugly men vad fan.
det är väl höst i alla fall ? :)



Höstens färger är rätt så vackra faktiskt,
inte sant ?


Fortsätter med färger...
(bilden var finare i större format, men jaja)



The road of autumn



gräset är torrt och himlen är blåå





A la fotograf, med höstsolen i håret.




TJAAAAADÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0