ja, hej ja

hej.
dålig update just nu beror på att jag har påtok för mkt att göra i livet just nu.

jag klarade teorin idag iaf, så en grej ur världen. även om allt inte är som det borde vara just nu, men vad som än händer blir det nog bra tillslut. :)

vi hade träning också, usch säger jag bara. det var en tuff sådan. skridskoövningarna i slutet samt benfysen innan säg rätt bra i benen måste jag säga. fick så galet ont i stjärten. haha! yeye.
 fast jag var på g idag enligt coach, det var väl kul att höra. det har varit en helt okej dag idag.

nu äre godnatt, imorgon väntar skolans dag. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Karin

SKa säga att det käna ganska bra i benen och rumpan idag också! =P

2009-09-02 @ 07:05:25
Postat av: Emelie

det gör det va... HELT GALET! :p Å i jumskarna tycker jag.

2009-09-02 @ 18:11:52
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0