jag har sovmorgon

och då passar jag på att göra pannkakor...



... det gillar jag!


jag var rätt lack imorse när jag upptäckte att jag redan glömt det min lärare sa igår typ 100 gånger.. jag hade ju sovmorgon, eller jobba hemma tid. skit också, morfar tyckte det var kul iaf. han skratta gott, men skratta bäst som skrattar sist. nu får jag pannkakor och det får inte han. mohaha! ;)



hoppas ni får en grym dag iaf, jag ska jobba till 23. är måttligt taggad faktiskt, HOPPAS jag får gå tidigare. vore underbart!!



Kommentarer
Postat av: Sivan

Haha vet du, jag skrev typ för någon timma sen att jag villa ha pannkisar men att jag e sämst å inte kan göra det själv...Haha å nu läste jag här att du gjorde det imorse :P KNASIGT!

2009-09-08 @ 18:12:18
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0