Thank god it´s friday!

Jajjemen. Jag hade verkligen sett fram emot denna fredag. Då skulle skolan vara slut och vi skulle avsluta vårt hyfsat stora projekt med en rapport på några sidor (10) och en muntligredovisning. Samt en SWOT-reflektion om hur vi är som ledare skulle vara inne. Trots allt detta så var det en bra dag, inte allt för stressigt då jag ändå försov mig till en halvtimme innan vi började, men syrran kom hem och tog hunden så jag kunde lungt och sansat ta mig till skolan. :) Sedan gick jag bara 10-13.40 och det är ju bara för underbart ?!

Efter skolan så åkte jag till täby centrum och mötte upp min nysminkade mamma, haha. Vi tog en fika sen var det min tur att bli fin. :P Vi var på sminkkurs på Make Up store, tog någon sorts vardagssmink. Försökte ta en bild från min mobil efter men.. Jag vet inte hur den blev asså, ser typ sur ut. Haha, sen blev den mörk.



Efter täby åkte jag direkt hem till en vän, det var mys. Vi tittade på film och åt pizza, mums! :D
En bra fredag, helt klart!!

nu äre lördag och ikväll blire jobb till 23. rätt otaggad!
puuusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0